Integracja systemu CMS z chatGPT. Jak użytkownik systemu CMS może skorzystać na połączeniu ze sztuczną inteligencją?

Systemy zarządzania treścią (CMS) są od lat niezbędnym narzędziem dla firm i osób prywatnych do zarządzania treścią online. Od lat ewoluowały, nie przeżywały jednak większych rewolucji. Rewolucja przyszła wraz z pojawieniem się dostępnej dla mas sztucznej inteligencji. Stało się to w momencie udostępnienia przez OpenAI narzędzia chatGPT oraz openAI API, dzięki któremu sztuczna inteligencja może teraz być wykorzystywana w systemie CMS w każdej, również w Twojej stronie internetowej. Zacznijmy jednak od podstaw. 

 

3 minuty czytania

Co to jest system CMS?

System CMS, czyli Content Management System to aplikacja instalowana na serwerze służąca do zarządzania treścią strony internetowej, czyli tworzeniu podstron, edycji treści, publikacji artykułów, aktualności, ale też zarządzania menu i komunikatami marketingowymi jak popupy, czy komunikaty, które widzą użytkownicy. 

Jakie są możliwości systemu CMS?

Systemy CMS pozwalają użytkownikom tworzyć, edytować i publikować treści na swoich stronach internetowych bez konieczności posiadania wiedzy technicznej. Jednak dzięki integracji ChatGPT użytkownicy CMS mogą korzystać z bardziej spersonalizowanego i wydajnego doświadczenia.

Rozbudowany i nowoczesny system CMS taki jak ICEberg CMS 5 pozwala na przejęcie kontroli nad każdą treścią w serwisie, planowanie publikacji, optymalizację treści dla wyszukiwarki Google, Social Mediów i wiele innych czynności. Wśród nowoczesnych możliwości systemu CMS jedną z kluczowych jest integracja ze sztuczną inteligencją, w tym połączenie z chatGPT.

Co to jest chatGPT?

ChatGPT to chatbot oparty na sztucznej inteligencji, który można zintegrować z systemami CMS, aby zapewnić użytkownikom bardziej interaktywne i wciągające wrażenia. 

Korzyści z integracji systemu CMS z chatGPT

Oto niektóre z korzyści, jakie użytkownicy systemu CMS mogą czerpać z integracji ChatGPT:

Ulepszona obsługa klienta

CMS można połączyć z ChatGPT w taki sposób, żeby czat na stronie zapewniał natychmiastową pomoc użytkownikom, którzy mają pytania lub problemy. Może to pomóc użytkownikom w szybkim i skutecznym rozwiązywaniu problemów bez konieczności interwencji człowieka. Integracja czata pomaga też doskonale poznawać problemy, pytania i wątpliwości użytkowników, na które następnie zespół marketingu i obsługi klienta może przygotować rozwiązania i odpowiedzi. Czat może m.in. zapisywać pytania i pozwalać na ich podgląd i analizę w systemie CMS. Czat można też skonfigurować w taki sposób, żeby podpowiadał najczęściej zadawane pytania i odpowiadał na nie, korzystając z przygotowanych przez zespół odpowiedzi oraz prezentował odpowiedzi dostępne na stronie internetowej. 

Spersonalizowane rekomendacje treści

ChatGPT może analizować zachowania i preferencje użytkowników, aby dostarczać spersonalizowane rekomendacje dotyczące treści. Może to pomóc użytkownikom odkrywać nowe treści, które są odpowiednie dla ich zainteresowań, zwiększając zaangażowanie i retencję.

Usprawnione tworzenie treści

ChatGPT może pomóc użytkownikom w tworzeniu treści, sugerując tematy, dostarczając materiały badawcze, a nawet pisząc treści. Może to pomóc użytkownikom zaoszczędzić czas i wysiłek, pozwalając im skupić się na innych ważnych zadaniach.

Integracja chatGPT z ICEberg CMS 5 pozwala w kilku krokach przejść od ogólnego tematu lub frazy do wygenerowania całej treści artykułu, wpisu na bloga, aktualności czy też strony typu landing page. Należy jednak pamiętać o ograniczeniach sztucznej inteligencji i tekst taki dopracować - tj. w szczególności sprawdzić i rozbudować o swoje przemyślenia, powiązać ze swoją usługą / produktem. Mimo istniejących ciągle ograniczeń sztucznej inteligencji użycie jej w systemie CMS skraca znacząco czas tworzenia nowych treści, pozwala tworzyć treści bardziej rozbudowane, ułatwia gromadzenie wiedzy i materiałów. Słowem - integracja z ChatGPT znacząco zwiększa wydajność pracy osoby tworzącej treści na stronę internetową - Content Marketera / Marketing Managera / Specjaisty ds. Marketingu. 

Zwiększone zaangażowanie

ChatGPT może angażować użytkowników w rozmowy, zapewniając bardziej interaktywne wrażenia. Może to pomóc użytkownikom poczuć większą więź z marką, zwiększając zaangażowanie i lojalność. 

Podsumowanie

Integracja ChatGPT z systemami CMS może zapewnić użytkownikom bardziej spersonalizowane i wydajne doświadczenie. Od ulepszonej obsługi klienta po spersonalizowane rekomendacje treści, ChatGPT może pomóc użytkownikom systemu CMS zaoszczędzić czas, zwiększyć zaangażowanie i poprawić ogólną wydajność.

 

Możliwości integracji openAI / chatGPT z systemem CMS

Poznaj możliwości, jakie daje połączenie openAI / chatGPT z systemem CMS i Twoją stroną internetową. Umów się na konsultacje z ekspertem. Możesz też przesłać swoje pytania lub brief planowanego przez Ciebie projektu. 

 

Poprzedni artykuł

Joomla CMS - 10 najczęstszych problemów i jak je rozwiązać

Joomla to system zarządzania treścią (CMS), który umożliwia użytkownikom tworzenie stron internetowych, portali i zarządzanie nimi. Joomla jest używana przez 2,6% stron internetowych z systemem zarzą…

Blog Integracja systemu CMS z chatGPT. Jak użytkownik systemu CMS może skorzystać na połączeniu ze sztuczną inteligencją?
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe